Образовање

Образовање

БРИТАНСКИ САВЕТ У СРБИЈИ ПОКРЕНУО ПЛАТФОРМУ ЗА УЧЕЊЕ ЕНГЛЕСКОГ ЈЕЗИКА

БРИТАНСКИ САВЕТ У СРБИЈИ ПОКРЕНУО ПЛАТФОРМУ ЗА УЧЕЊЕ ЕНГЛЕСКОГ ЈЕЗИКА (0)

Као одговор на повећану тражњу за онлајн предавањима и оцењивањем енглеског језика, Британски савет у Србији је покренуо „English Online“ глобалну дигиталну платформу за учење енглеског језика.

„English Online“је дизајниран да побољша вештине енглеског језика ученика, омогућавајући им да прилагоде своје учење, одаберу распоред часова и придруже се интерактивним часовима уживо. Наставу воде наставници Британског савета, а часу може да се прикључи максимално десет ученика из целог света.

Платформа нуди интерактивне онлајн часове у трајању од 55 минута, који су осмишљени према потребама ученика. Ученици енглеског језика могу да приступе платформи „English Online“ где год да се налазе и усаврше своје језичке вештине 24 сата дневно, 7 дана у недељи. По завршетку сваког тематског пакета, ученик добија сертификат о завршеном курсу.

Програм су сачинили стручњаци за енглески језик Британског савета. „English Online“нуди интегрисани програм учења од нивоа А2 до Ц1. Ученици могу да полажу бесплатни „English Online“ тест, дефинишу ниво знања и започну учење на прави начин.

За више информација о платформи посетите: www.britishcouncil.rs/english/english-online.

Извор: Британски савет и Координационо тело

Ученици музичке школе у Бујановцу освојили су сјајне награде на Републичком такмичењу музичких и балетских школа Србије.

Ученици из класе наставника Стоименов Милоша, Алекса Пешић, ученик другог разреда, освојио је прву награду у предкатегорији.

Немања Илић такође ученик другог разреда освојио је трећу награду у првој категорији.

"На такмичењу је био велики број такмичара из целе Србије, али поред изузетно јаке конкуренције  наши ђаци су успели да се изборе за високе пласмане и представе школу и нашу општину у најбољем светлу", рекао је за нашу телевизију наставник Милош Стоименов.

Основна школа „Вук Караџић“ у Левосоју у свакој генерацији изнедрује ђаке који постижу успехе како у оквиру наставе тако и у ван наставним активностима.

Без обзира на пандемију корона вируса која траје више од годину дана ученици ове школе, са својим учитељима и наставницима марљиво раде тако да и ове године нису изостали успеси.

Основце из ове школе који су четврти разред постигли су одличне резулатете на Окружном такмичењу из математике. Њихова учитељица Марина Манасијевић презадовољна је са оним што су њени ђаци урадили.

Друго место освојио је Филип Стаменковић, док су његове другарице Петра Стојановић и Ања Атанасковић, као и друг Симеон Милошевић награђени дипломама.

Последњи пут измењено уторак, 27 април 2021 14:39

Сваке године, 22-ог априла обележава се Међународни дан планете Земље  у циљу скретања пажње грађанима на значај очувања природе и спречавања негативних последица по животну средину.

Значај обележавања тог датума је упозорење на опасности које прете животу на Земљи, екосистемима и урбаним зонама, услед развоја индустрије, повећане потрошње енергије, глобалног загревања и климатских промена, како би светска популација постала свесна своје одговорности према планети на којој живи и тако смањила негативан утицај на животну средину.

Тим поводом ђаци и професори средње школе Свети Сава у Бујановцу посадили су дрвеће у дворишту школе. Поједини образовни профили презентовали своје активности.

"Важно је да нисмо изгубили ни једну школску годину и да имамо континуитет у образовању иако живимо у ванредним околностима", рекао је за РТС министар просвете Бранко Ружић.

"Наставницима је дозвољено да од програма одступе до 20 одсто како би се са ђацима фокусирали на најважније. Сам процес није заустављен, стечено знање није угрожено", нагласио је Ружић.

Министар просвете је рекао да се око 55.000 просветних радника вакцинисало. што је нешто више од трећине запослених.

Извор: РТС

Основна школа  "Бранко Радичевић" у Бујановцу, једна је од 174 школа у Србији у којој је спроведено истраживање ПИРЛС 2021. У истраживању су учествовала два одељења: 4/1 са учитељицом Данијелом Стојановић и 4/3 са учитељицом Горданом Златковић. 

“Није било никаквих припрема са ученицима. Ђаци су добили два текста која су прочитали. Након тога одговарали су на постављена питања”, кажу учитељице и додају да се на тај начин утврђује ниво разумевања прочитаног. 

“Учешће Републике Србије у овом међународном истраживању од велике је важности за образовно - васпитни систем, јер без оваквих евалуација нису могуће стратешке припреме будућих активности, које ће допринети квалитету образовања и добробити појединца и друштва”, наглашава директор ове школе Ненад Тасић.

ПИРЛС је међународна студија која мери и упоређује трендове развоја читалачке писмености ученика четвртих разреда, узраста 10 година, и пружа земљама учесницама у истраживању јединствену прилику да прикупе међународно упоредиве податке о читалачким компетенцијама ученика у том узрасту.

Такође, овим тестирањем, државе учеснице прикупљају податке о нивоу подстицања читања у школи и код куће, као и релевантне информације о квалитету наставе у школама.

Страна 1 од 2